Lite av en vana

Att jag inte uppdaterar något under helgerna har börjat bli lite av en vana som ni kanske märkt. Vart tiden tagit vägen har jag inte en aning om, men min helg har varit minst lika bra som alla andra.

I fredags for jag iväg på Cheerleading träningen som var från klockan sju till klockan nio. Pappa kom och hämtade mig och vi for förbi honom en sväng och sedan vart jag hemskjutsad till min mamma. Jag och flickorna träffades där, satte igång förfesten och drog på en massa sköna låtar. Nathalie hade glömt förstärkaren hemma så vi fick nöja oss med en massa gamla skivor. Vi blev bjudna på fest och tog en taxi till Tuna kring elva. Vi hade det riktigt trevligt och vägen dit var minst sagt rolig! Kring halv två bestämde vi oss för att åka hem. Taxin kom med en gång och vi var snart hemma. Jag pratade i telefon med Philip i en timma, sen kom han hem till mig. Vi tröck i oss en pizza och gick och la oss.

Dagen efter mådde man som man förtjänade, men vi tog oss upp. Det blev en runda på stan och därefter maxkäk. Vi tog sen bussen hem till Philip och la oss och vilade. Mot kvällen vart Philip festsugen så vi tog oss en dusch och gjorde oss i ordning. Vi blev sen skjutsade till Tuna av min far. Jag hade bestämt mig för att ta det lugnt och drack därför ingenting, och bra var ju det! Eftersom grannarna sen hade ringt och klagat, och då var det bara att gå ut. Varken jag eller Philip kände taggen längre så vi bad pappa hämta oss igen. När vi sen kom hem till Philip la vi oss i soffan och såg på Ufc. Vi somnade pladdask!

Söndagen var något lugnare. Två träningar stod på mitt schema men jag struntade i dem. Jag var både trött, hängig och hade ont i magen. Kvällen fick bestå av plugg, medans Philip pluggade på sin engelska pluggade jag svenska. Kring tio vart båda klara och då bestod resten av kvällen av endast en massa mys! Ett fint veckoslut för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0