Monday

Nu är jag hemma efter några timmar på stan. Det kändes skönt att äntligen få prata ut med bästa vän! Vi åt på Dagoberts, strosade runt och sedan vart det två koppar kaffe på ett fik. Supermys! Jag hade planerat att köpa massor av saker, men kontot var tomt och pengarna hann tyvärr inte glida in på kontot, så förhoppningsvis ligger dem där imorgon! Jag kom just hem och känner kaffedarret i mina händer. Jag ska strax slå på tvn och se mitt och Sannas tv-program. Sedan tar jag mig en dusch och gör mina läxor. Ja, perfekt!

Där lyckades du bra..

Kommentarer
Postat av: SANNA

Det måste bli fler såna här dagar tycker ja' :D

2010-03-08 @ 20:21:34
URL: http://riekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0