Nobody said it was easy

Det blev ingen uppdatering av mig igår, men det är ingenting jag tänker be om ursäkt för. Jag slutade kring tre och gick på stan en stund med pappsen. En iphone följde med mig hem! Jag slängde i mig middagen och for direkt därefter på träning. Klockan åtta tog den slut och jag knallade hemåt. Jag pratade i telefon i timmar och beslöt mig sedan för att gå till Lulsundet och sova över hos min älskling. Och så fick det bli!

Det blev ingen skola för min del idag. Jag mådde inte tillräckligt bra för det så jag låg kvar medans Philip var duktig och for till skolan. Jag fick mig några extra timmars sömn och beslöt mig sen för att kliva upp. Jag åt frukost och städade, sedan fördrev jag resten av tiden framför tvn. Kring klockan 3 kom Philip hem och vi satte oss och pratade. Timmarna gick och klockan 5 kom mamma och moster och hämtade upp mig. Vi drog till Rosvik och hälsade på kussarna. Jag fick även en värmande kram av min söta kusin som kom fram till dörren innan jag ens hade hunnit kliva in. Det är såntdär man blir sådär extra glad av!

Nu har jag precis gjort bort lite plugg och hade snart tänkt att göra lite till. Det är bäst att göra bort Jan-Ivars uppgifter så man behåller sitt mvg! Ikväll lär det bli en tidig kväll för mig, trots att jag faktiskt är ledig imorgon. Awesome!

Datumet idag är inte vilket datum som helst. Den sjuttonde är
våran dag och idag firar vi ett år och två månader. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0