Och mer blir det..

Som jag sa, så valde jag att stanna hemma idag. Igår fick jag även höra att jag har prov i träningslära på fredag, och själv har jag gått runt och trott att det varit till v.16, illa? Där rök mitt VG! Tanken var att jag skulle umgås med Philip ikväll men nu får jag väl offra några timmar för pluggandet istället. Idrott är någonting jag inte vill sumpa mitt betyg i, hur oviktigt det än sägs vara.

Jag sitter just nu och skriver ut ett häfte på 22 sidor, och allt ska bannemig sitta prentat i min skalle innan jag går och lägger mig! Jag ska strax därefter göra mig en lunch och sedan börja åka in mot stan där jag har några ärenden att gå. Kring tre ska jag möta upp Philip på Pontusbadet, där vi ska simma. Dock känner jag fortfarande värken i axeln sen i tisdags, men det ska väl gå an iallafall!

Jag tycker jag har låtit himla neggo i dem senaste inläggen jag skrivit.
Nu får det lov att bli ändring på det, en läxa i taget. Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0