Skol-trött, japp!

Jag har haft fullt upp idag! Konstigt nog känns det som att jag haft det hela veckan, men det måste nog bero på träningarna. Idag hade jag dock ingen träning, men däremot en jävla massa plugg. Och bättre blev det inte när jag gjorde någonting jag absolut inte borde ha gjort. Jag gick och la mig i sängen efter middagen. Vad tror ni händer? Jo, jag somnar. Även där rök några viktiga plugg-timmar bort. Nåväl, nu har jag pluggat en hel del men känner mig absolut inte nöjd. Eftersom vi hade såpass mycket i veckan har jag satsat på det i första hand, och nu hamnade detta sist. Så då är frågan, kommer jag klara provet imorgon? Fan, all denna jävla stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0