The funeral

Två dagar senare, och nu sitter jag här. Jag tog en ledig dag idag pågrund av gårdagens incidenter. Min morgon var i varje fall hur underbar som helst! Klockan tre kom jag hem, jag ringde några samtal som jag nu skjutit på i flera dagar. Jag renskrev min svenska-inlämning och nu har jag just ätit middag. Kvällens planer är att fara och träna och sen fara förbi min mor som jag inte träffat på ett bra tag känns det som. Ska hämta mina pengar som kommit från Farmor, och sen bara vara allmänt social. Åh, jag tackar verkligen gud för att det är fredag imorgon, jag hade aldrig orkat annars!

Band of horses - The funeral, kärlek till denhär låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0