Tidig morgon

Det vart en riktigt tidig morgon idag med tanke på att våran buss gick klockan 8.40 från Vuollerim. Nackdelarna med att vakna tidigt är att dagarna blir så mycket längre än i vanliga fall. Just nu känns det som att klockan skulle kunnat vara kring fyra, men istället är den bara kring ett. Därför ska jag passa på att fördriva tiden så gott jag kan idag och dra iväg till gymmet en sväng nu. Sen tar jag en lång skön dusch och därefter försöker jag så gott jag kan att få ihop någon middag. Ikväll skulle jag mest troligt umgås med Josefine. Inga planer än så länge, men det dyker väl upp så småningom.
Nu packar jag väskan och knallar iväg, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0