Torsdag

Jag sitter och lyssnar på The kooks och äter vindruvor, man kan säga att jag njuter till hundra procent. Biljetterna till Stockholm är bokade, och det bästa av allt är att även min fina ska med! Nu är det prick två veckor kvar tills vi åker och jag längtar redan som en tok. Annars då? Jag vaknade klockan tolv idag, och jag vart riktigt chockad när jag kollade på klockan. Jag skyndade mig upp och hoppade in i en varm dusch. Jag försökte därefter få i mig någon slags frukost men matlusten var inte på topp så jag gick och gjorde mig i ordning istället. Jag tog halv tre bussen in till staden där jag sen mötte Philip på kulturenshus. Vi kikade biljetter, bestämde datum och sen sa vi hejdå. Jag gick därefter till Telia en sväng och sen tog jag bussen hem. Jag hade tänkt hinna med gymmen en vända idag, men valde istället att ta tag i pluggandet. Jag hann klart med en hel del så nu i efterhand känns det helt awesome!

Sängen börjar sakta men säkert locka så det blir en tidig kväll för mig.
Imorgon är det fredag och det känns bara förjävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0