Vart tog lovet vägen?

De senaste dagarna har jag befunnit mig i Vuollerim, hemma hos Philips gammel-mormor, och jag kan lova er att jag njöt av varendaste minut som vi var där. Inte bara utav vädret och sällskapet, utan även utav att få komma bort för en stund. Det blev en hel del skoteråkning och grillning, resten av tiden gick åt till mys och att umgås med Markus. Tyvärr så hade ingen utav oss någon kamera med så några bilder vart det inte. 

Nu är man tillbaks till det normala igen och man känner hur ångesten sakta börjar krypa sig fram. Nu är det bara två dagar kvar tills vi sitter bakom skolbänken igen. Kanske dags att börja plugga matten?Lovet har bjudit på massor av bra saker och även en hel del onyttigheter så jag kommer förmodligen att bo på gymmet framöver. Nu vet ni det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0