Cruising och bio

Jag sitter och äter jordgubbar och lyssnar på skön musik efter en kväll inne i stan, där det även var cruising. Jag och några andra individer bestämde oss för att gå på bio och se på den filmen alla tjatar om, Sex and the city 2. Jag har lärt mig att inte ha alltför höga förväntningar och bra är ju det, men denhär filmen var verkligen så mycket bättre än vad jag förväntat mig, och jag väntar redan på en trea kan jag lova, även fast jag tyvärr inte tror att det någonsin kommer hända i denna världshistorien. Att vi satt på första raden gjorde inte mig något. Folk hade myror i brallan och fick klättra över varandra på raderna bakom. Jag satt bekvämt!

Eftersom sömnen är det som lockar mig minst just nu hade jag tänkt sitta här ett tag till. Sedan tar jag nog tag i städningen och går och lägger mig, förhoppningsvis med ett leende på läpparna. Jag känner nämligen hur det dåliga samvetet börjar ta över. Fan. Fan. Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0