Dagen blir vad man gör den till

Jag sitter här och funderar ut ett namn till min blogg. Jag förstår inte riktigt vad jag tänkte på när jag gjorde denna blogg, men det är ju trots allt två år sedan. Det är synd att man inte kan byta namn utan att man måste göra en ny. Det har hänt en hel del under tiden jag haft denhär bloggen och jag har både utvecklats som person och utseendemässigt. Det är ju precis som att börja om allt på nytt? Jag får lov att ta mig en riktig funderare.

Eftersom jag inte hunnit berätta om min inte alltför fullspäckade dag hade jag tänkt göra det nu. Jag vaknade upp hemma hos familjen Robertson efter en skön sovmorgon. Jag drog på mig kläderna, borstade tänderna och cyklade iväg till skolan. Skoldagen kändes inte alltför jobbig ändå, på engelskan fick vi en busenkel läsövning, sen var det matte med Marianne som till skillnad från alla andra lektioner var en skön lektion eftersom vi slapp göra någonting vilket och andra sidan kändes ganska ovärt. På samhälls-lektionen hade vi två politker som kom och pratade, det blev en hel del diskussioner bland dem två och eleverna men jag fick ett bättre bild av både moderaterna och soccarna, och eftersom jag tycker att politik i sig är väldigt intressant var ju bara det ett plus! Efter det knallade jag in till staden och köpte mig ett par nya converse, det behövdes! Besvikelsen var stor när jag hörde att dem inte hade röda i storlek 3 (35) inne, så det fick återigen bli ett par vita. Men röd som vit, huvudsaken är att det är Converse. Efter det cyklade jag hemåt och när jag kom hem stod maten serverad på bordet, kyckling, pasta och en stor sallad. Efter det gjorde jag mig en nyttig hallon smothie och gick och satte mig i solen och pluggade. Jag kom in för bara en liten stund sen och ska snart ut och springa hade jag tänkt. Något säger mig att jag borde stanna hemma och plugga matte, men vi får se vart det tar mig! Ärligt talat är det inget utav dem så lockar särskilt mycket just nu,
men jag har ju trots allt mina anledningar..

Jag hade hellre sett en röd sko på min fot, men det får lov att vänta.

Kommentarer
Postat av: Sanna

vill också ha roeda =(

2010-05-19 @ 15:26:40
URL: http://riekkola.blogg.se/
Postat av: Anonym

storlek 3 är ju 36.. :)

2010-05-26 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0