Det är allt ifrån lätt

Trots att jag varit ledig idag har bloggsuget varit allt ifrån topp. Jag ber om ursäkt.

Det nationella provet i matte (Del 2) gick faktiskt ganska bra. När klockan blev halv fem började jag knalla in mot stan. Jag gick igenom varje butik utan att veta vad jag sökte efter, och det resulterade till att jag faktiskt lät bli att köpa något idag. Ett silverschampo fick jag med mig, och jag var även nära på att köpa några välbehövda produkter från Clinque, men bestämde mig för att avvakta med det. Avslutningskläder är det som står högst upp på listan just nu, men om man ändå visste vad man ville ha på sig? Jag tog en närmare titt på nätet och där hittade jag inte heller något speciellt, förutom dessa eftertraktade shorts som jag näst intill föll för. Att ta på sig såna på avslutningskvällen skulle jag nog inte tippa på att jag gör, men dem är säkert snygga att ha till vardags. Sommarlovet närmar sig och jag behöver nytt i garderoben. Och det är bums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0