Allting, helt perfekt

Jag måste bara börja med att säga att jag älskar denhär "ryssvärmen" som folk kallar det. Man har på morgnarna varit lite skeptisk då det gällt klädvalet eftersom vi trots allt fortfarande befinner oss i norrland, och här gäller det att inte ha alltför höga förväntningar, då det ena dagen kan vara strålande sol och 25+ och andra dagen vräka ner snö. Nu har värmen för en gångsskull hållt i sig och jag börjar faktiskt tro att sommaren är på g. Underbart!

Gårdagen var inget undantag. Solen sken och självklart hade man tagit på sig för mycket kläder. När jag kom hem från skolan bytte jag kläder och fräshade upp mig en smula. Kring fyra tiden ringde Philip och bad mig komma hem till honom. Han tog ut mig på en cykeltur där vi till sist hamnade utanför Waldorf. Eftersom vi firade 1 år och 4 månader igår hade han varit gullig och bokat bord åt oss två utan att jag visste något, och det hade verkligen inte kunnat sitta bättre! Philip åt lax medans jag åt friterad kyckling i vitlöks och tomatsås, och sen en dessert på det. Verkligen supergott! När klockan närmade sig åtta bestämde vi oss för att cykla hemåt där en liten present väntade mig, nämligen en jättefin ros och en annan rolig liten pryl, haha tokunge! Vi tog det sen bara lugnt resten av kvällen. Vi satte oss ute på balkongen och åt utav våran goda hallonkaka, Ahlgrensbilar och bara njöt av varandras sällskap. Frågar ni mig så var det en helt perfekt 1,4 års dag, och fler såna blir det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0