En kort story

I fredags när jag klev på bussen var alla sittplatser upptagna så jag fick då lov att stå upp. Bredvid mig står en hund och hans ägare. Busschauffören trycker på gasen och nästintill våldskör och sen får jag plötsligt syn på hunden som lägger sig ner och börjar andas konstigt. Snart ser jag hur det forsar ut kraftigt med spya från hundens mun. Jag kollar på ägaren som snart också fått syn på detta. Spyat åker runt i bussen och snart ser alla detta. När han sen spytt klart sitter ägaren och svär medans han försöker få upp spyat med en Clas Ohlson katalog. Tur nog klev en kvinna av så jag slapp stå i skiten. Jag höll nämligen på att spy själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0