Helgen närmar sig..

Tänka sig vad mycket man kan hinna med på en timma. Nu kanske jag för en gångsskull får mig den sömn jag behöver? Plugget återstår men det får jag ta tag i på Lördag eftersom jag då under dagen inte ska göra någonting speciellt. Under kvällen däremot blir det antingen Bio med flickorna eller också Lule Cruising, vilket för mig låter helt ok! Även morgondagen ser väldigt bra ut. Först ska jag kriga mig genom den långa men inte alltför jobbiga skoldagen, sedan ska jag möta upp min älskling då jag först ska tvinga med honom på en tur på stan och efter det hade vi tänkt laga oss en god middag hos någon utav oss två. Vad kvällen bjuder på har jag ingen aning, men är det bra väder kommer vi förmodligen att vistas ute på någon strand eller liknande. Förhoppningsvis har blåsten gett sig då.

Nu ska jag vara en duktig flicka och städa mitt rum. Jag har ännu en gång en stor hög med
kläder på golvet som bara väntar på att få bli upplockade. Därefter hoppas jag på att få lite sömn,
de om nått skulle behövas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0