Några onödiga rader

Tänka sig att jag redan är less på detta jäkla väder, men allt har ju sina fördelar trots allt. Vi pollen-alergiker borde egentligen vara allt ifrån missnöjda med att det regnar litegrann i mellanåt.
Nu lär vi ju slippa skiten för ett tag iallafall. Eller?

Jag måste erkänna att jag inte är alltför sugen på att fara till gymmet men jag får lov att tvinga mig dit iallfall. Jag hade hellre velat dra milrundan och eventuellt intervall på ormberget men jag känner samtidigt inte lusten att bli blöt som en hund och hacka tänder den sista biten. Dessutom är det på tiden att mina armar får sig några slags konturer också, även fast jag hatar att träna armar. Så himlarns tråkigt av någon konstig anledning? Nåja, finns de som har de värre.

Jag finner tyvärr inget roligare att skriva om idag. Jag ska försöka ladda upp bilderna från helgen och hinna planera lite av min sommar. Eftersom Philips pappa fixat sommarjobb åt mig på hans jobb så får jag jobba period ett precis enligt mina önskemål, vilket innebär att jag kommer hinna med precis allt jag vill i sommar! Tyskland är iallafall bokat nu, den andra Juli rullar vi. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0