Så trött, så seg

Jag har inte haft så mycket att komma med i dem senaste inläggen så förvänta er inget intressantare i dethär. Dagen har till stor del bestått av plugg och gymmet. Jag kände mig en aning seg idag så det vart ingen hård träning, men lagomt med löpning och fys, sen begav jag mig hemåt i regnet. Jag fick även göra mig en egen middag och eftersom jag inte kan laga mat så fick det bli två mörka brön med tomatskivor på och en massa morötter, det kändes tragiskt med tanke på att jag skulle iväg och träna. Det förklarar väl varför jag varit en aning seg idag. En dusch skulle inte sitta helt fel heller men jag har helt enkelt inte orkat, utan sitter här fortfarande i mina svettiga kläder. Fräsht, eller? Det blir väl inte att skjuta på det längre, utan jag förflyttar mig mot badrummet och duschar som aldrig förr, sen får jag se vad resten av kvällen har att bjussa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0