Skolan

Efter att ha överlevt fredagens lektioner sitter jag här och väntar på att den sista återstående ska sätta igång som är idrotten, där vi mest troligt kommer ha någon typ av bollsport eller liknande. Helt ok ändå! Sedan sätter jag mig på bussen mot Lulsundet där min älskling väntar på mig. Det blir först att sätta sig ner och prata, kolla igenom recept och sen ska vi nog rulla till mig för att lämna av lite saker. Eftersom denna dagen hade bra väder att bjuda på förmodar jag att vi ska vara ute, men först blir det somsagt att laga middag. Det blir nog en helt okej fredag trots allt!

Det var allt för mig. Fler uppdateringar än såhär
blir det nog inte för idag. Men imorgon är jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0