Söndag

Jag ska börja med att gratta en viss snubbe vid
namn Philip som har namnsdag idag. Grattis!

Jag hade lovat både mig själv och människorna runt i kring att fota som en galning i fredags men vad tror ni jag ser dagen efter? Inte en endaste liten bild på kameran. Tur nog hade Sanna hunnit fota men många bilder kan jag inte påstå att det blev och bättre blir det ju inte när man ser ut som en Hej kom och hjälp mig på varena bild, men det blir ju ofast så när alkoholen är inblandad. Hur som haver hade jag en riktigt bra valborg som spenderades med riktigt härligt folk! Jag måste erkänna att jag inte kände mig särskilt fest sugen innan men med rätt folk fixade det sig! När valborgsfirandet tog slut tog jag cykeln och vinglade mot Lulsundet där jag spenderade natten hemma hos Philip. Lördagen spenderades som planerat med min fina. Vi spenderade halva dagen i sängen och klockan fem drog vi in till stan för att käka på max, det satt riktigt bra i kistan kan jag tala om! När vi kom hem slängde vi oss på soffan där vi sen blev kvar hela kvällen med vattenkannan och en neger-film.

Idag då? Det är söndag vilket för min och många andras del betyder plugg-dag, så det är vad jag kommer syssla med tills klockan halv åtta, då jag ska byta om och åka till Voltarenan för att ha cheerleading träning. Klockan tio slutar den och då åker jag raka vägen hem till min fina för att
sova med honom. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0