Underbar start!

Min dag har börjat underbart. Jag fick vakna upp bredvid min fina och idag var vi även såpass duktiga att vi till och med hann med både frukost och sedan umgås en stund innan vi sen cyklade iväg på min mors cykel. Vi fick oss några extra minuter tillsammans och sen cyklade jag vidare mot gymnasiebyn. Vi hade lektion med Jan-Ivar hela dagen där vi håller på med ett grupparbete. Jag och Helene gick till Hackspetten för att intervjua några personer men satte oss istället ner och snackade om allt möjligt. När vi sen kom tillbaka till klassrummet hade de flesta fått sluta så vi bestämde oss för att käka lunch och sen fara hem vi också. Jag hade först tänkt lämna cykeln inne i stan och ta bussen men jag tänkte att det var lika bra och började istället att hoja hemåt, och tur var ju det med tanke på hur bra väder vi har idag! Annars då? Klockan blir snart halv ett och jag hade tänkt hinna med lite plugg och sedan dra iväg till gymmet. Idag får det lov att bli styrke för min del. Mina armar måste verkligen byggas upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0