Tillbaks på ruta ett

Efter nästan två veckors paus har jag nu hittat tillbaka igen! Allt är ännu inte på topp men känns ändå någorlunda stabilt, och jag har därför valt att sätta igång igen. Varför jag valde att ta en bloggpaus är något jag väljer att inte berätta, eftersom jag anser att det är för personligt och förmodligen ingenting som jag vill att folk ska veta någonting om. Om uppdateringen kommer vara på topp är någonting som återstår att se, men jag börjar med en mjukstart så ser vi vart det leder!

Den senaste veckan har jag ägnat tid åt ogjorda läxor och vänner. Jag har fått ta tag i det ogjorda med andra ord, "ta-igen-tid" från veckan innan. Vi fick ett litet lov och var som alla andra lediga från och med onsdag, vilket för mig kändes hur bra som helst! Eftersom Philip for iväg på onsdagen passade jag på att umgås med Sanna och Thomas. Vädret var enormt bra och vi bestämde oss därför för att vara ute. Efter att vi ätit pizza på grillen tog vi en tur förbi Porsö-ip där Tuna spelade mot Piteå, och kom därefter hem med lite påfyllning till vårat förråd. Efter cykel-mek och en hel del skratt avrundade vi hos Thomas där vi såg på Tila Tequila och bara tog det lugnt. Under torsdagen hade jag och Sanna planer på att fara till Gäddvik för att vara med några grabbar. Det blev tyvärr inte som planerat för våran del så vi ringde Thomas och körde en "repris" från dagen innan, nu även med en mjukglass och ännu mera skratt! När helgen äntligen var här kom Philip hem och eftersom vädret hållt i sig spenderade vi den mesta delen av tiden utomhus. Under lördagen hade vi planer på att åka till Piteå Havsbad, men tyvärr gick det snålt med bussar och vi sköt därför upp det till någon annan gång. Gott om sköna cykelturer har det blivit, även en hel del solande och mys på det. Det är nu man börjar känna att sommaren är påväg. Allt känns bara underbart!

En bild från i onsdags tagen av Sanna. Vi fick leda cyklarna eftersom jag fick punka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0