När man behöver sömnen som mest

Jag har hela dagen väntat på att det ska bli kväll och nu när den efterlängtade kvällen väl är här sitter jag uppe som alla andra nattugglor. Jag hade själv tänkt mig en tidig kväll med tanke på hur trött jag varit idag men det blir som jag alltid förväntar mig. Jag är som alla andra med andra ord. Jag har just borstat tänderna mina och ska väl snart börja röra mig mot sängen, trots att den inte ser särskilt lockande ut. Det ligger en hel hög med kläder på sängen men som jag troligen (som alla andra gånger) kommer att slänga ner på golvet och så var det med den saken. Nä hörrni, nu ger jag mig!

i want to be next to you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0