Milen

Det har varit en minst sagt stressig morgon för min del. Tydligen fick man börja springa redan klockan halv tio, vilket jag inte hade någon koll på alls men jag kom dit en kvart sen och sen var det inte mer med det. Vi körde igång direkt! Och för er som undrar sprang jag inte milen lördagen två veckor tillbaka och fick därför möjligheten att göra det idag, fast på ormberget istället, vilket jag själv tyckte var mycket skönare! Men eftersom jag lätt får benhinneinflamation av mina skor valde jag istället att gå med Sanna. Vi gick i rask takt och det kändes riktigt bra. Vad vi fick för tid har jag ingen aning om men jag har en känsla av att det gick rätt snabbt för oss båda eftersom vi hela tiden höll tempot. När jag kom hem åt jag en riktigt god frukost bestående av två stekta ägg, mörkt bröd med keso och en banan. Det satt mer än bara bra kan jag lova!

 

Annars då? Jag sitter och tar det lugnt med bra musik i öronen i väntan på att min buss in till stan går. Jag ska vara på skolan prick klockan 15.00 där ett nationellt prov väntar, sen ska jag knalla in till stan och kika på kläder och annat behövligt, studiebidraget har ju nämligen rullat in på mitt konto, sen var även far min snäll och gav mig en tusenlapp extra, gullig som han är!

 

Senare idag väntar eventuellt ett häng med Sanna, beroende på om hon ska iväg och vara med pojkvännen sin eller om hon blir hemma. Tills dess kommer dagen bestå av plugg och sen kommer även min fina förbi och hämtar min moped som vi ska sälja iväg i veckan, vilket för mig betyder ännu mera cash plånkan! Livet är underbart så länge man har pengar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0