Vart tog tiden vägen?

Till skillnad från igår har denhär dagen gått sjukans fort vill jag lova! Men det kan bero på att jag i stort sett varit igång hela dagen, förutom där efter middagen då jag tog mig en två timmars powernap, vilket verkligen behövdes! Jag hade tänkt fara ut och springa efter det men efter att jag tagit mig en funderare kom jag fram till att vi faktiskt fått en hel del uppgifter och därför fick plugget lov att gå före denhär gången. En dusch har jag också hunnit med och hade strax tänkt att fortsätta att plugga. Kul liv eller!? Nåja, det lönar sig i alla lägen. Annars då? Skoldagen har gått bra. Man märker att sommaren närmar sig när skoljobben börjar dras ned och man sitter istället och surrar bort hela lektionerna. So-redovisningen gick bra, dock hade våran grupp minst fakta utav alla men vem säger att det är det som är viktigast? Något som är högre än G skulle ju inte sitta helt fel iallafall. Efter skolan drog jag iväg med pappsen och handlade, och det lönar sig alltid! En efterlängtad inpackning fick jag med och en massa sminktillbehör. Detta bör dock göras oftare! Nog om allt. Plugget väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0