Det blir vad man gör det till

Inlägg 12 från min dåvarande blogg,
www.ida-stark.tumblr.com


Möjligtvis hade denna helg kunnat vara bättre, men jag har gjort det bästa av situationen och helgen har i slutändan glidit på galant. I fredags festade vi till det litegran. Vi for hem till Alexandra på Skurholmen där en massa andra individer befann sig. In mot småtimmarna började jag och min vän traska oss in mot stan där vi skulle möta upp några andra, men eftersom allt i slutändan visade sig bli kaos avslutade vi kvällen där och for istället hem. Lördagen bjöd på hockey, vilket för mig var riktigt efterlängtat. Det var en ruskigt bra match, som sedan slutade i seger. Som vanligt. Jag har även hunnit se filmen Saw3D med ett härligt gäng. Och jag säger som alla andra, den var inte bra som film men den var sjukt bra gjord. Kanske hade jag en aningens för höga förväntningar, men vem hade egentligen inte det?

 

I stora drag har mitt lov varit perfekt. Jag har tagit det lugnt som aldrig förr, och för engångsskull kunnat fokusera på mig, mina träningar, samt sången. Mitt välmående. Och eftersom det inte blivit alltför mycket pluggande under detta lov har jag bestämt mig för att ta tag i det idag. Sista dagen, men det är ju så det brukar se ut. Nu står läxböckerna fint uppradade på mitt skrivbord och nu återstår det bara att välja vad som ska göras bort först. Jag har en hel del valmöjligheter, men kommer förmodligen att ta det som är lättast först, så att jag sedan slipper tänka mer på det. Tanken av hur mycket jag kommer att missa under veckan då jag är borta är skrämmande, men nu står resväskan nästintill packad och klar och jag vill inget annat än att bara åka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0