Det närmar sig

Inlägg 13 från min dåvarande blogg,
www.ida-stark.tumblr.com


Nu är den första och sista skoldagen avklarad för mig och det återstår nu inget annat än att packa, för imorgon klockan 10.15 lyfter planet till Stockholm. Där blir jag sedan kvar i två dagar tills jag och resten av högen sedan flaxar ner till Kanarieöarna. Det kommer att bli bra. Hur flygresan kommer att gå är ju en annan femma. Helst hade jag velat slippa.

 

Den kommande veckan kommer jag att vara på tiden som aldrig förr, för det är precis vad jag behöver just nu. När jag fredagen därpå kommer hem igen kommer en ofantligt stor läxhög att vänta på mig, men som jag känner nu är det värt det. Jag kan inget annat än hoppas.

 

Bortsett från att packa ska jag iväg på ett möte klockan 16.00. Efter det väntar ett hårt träningspass på Helex och sedan en god middag på det. Vad som sker efter det är oklart, men eftersom jag fått en hel del olika förslag förmodar jag att jag inte kommer att sitta sysslolös. Så var det med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0