Friday im in love

Inlägg 23 från min dåvarande blogg,
www.ida-stark.tumblr.com


Den efterlängtade helgen är här, och som i vanlig ordning firades detta med skitsnack över en fika på café fröjd. Denna dagen har varit den segaste på ruskigt länge, och misstankarna om att det kan bero på att jag haft ett fyra timmars hål är stora. Sova var vad som stod högst upp på listan, men som istället blev till något helt annat. Jag hade alltså en ynka lektion idag, men som kändes som minst 3 lektioner tillsammans, och min hjärna var allt ifrån kontaktbar under den tiden.

Nu är jag äntligen hemma, fri för att göra vad jag vill. Jag ska göra något som jag velat göra hela dagen, nämligen att duscha, innan det sedan bär av på andra äventyr.
Jag har fått en del olika förslag angående fredagskvällen, och som det ser ut nu ska den spenderas med finaste klassen borta på Hertsön, där det ska lagas mat och spelas spel. Pretty awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0