Jag har sett min idol

Inlägg 11 från min dåvarande blogg,
www.ida-stark.tumblr.com


Nu är jag äntligen hemma efter en runda på stan. Ingenting nytt inhandlades men en fika blev det med en kär vän till mig. När jag anlände till stan fick jag ett sms som förgyllde min dag. Det visade sig att Amy Diamond var inne på Shopping och signade autografer, så det första vi gjorde var att gå förbi där. Eftersom det var en lång kö och näst intill fullsmockat fick jag lov att ta en bild på långt håll, och turligt nog fastnade hon på bild till sist, och vi kunde sedan gå vidare. Jag hittade mig en hel del behövliga saker på stan, men valde av någon konstig anledning att inte köpa något. Så jag nöjde mig med det.

 

Nu ska jag strax ta bussen in till stan för att sedan träna med mina tjejor. Var denna kväll sedan kommer att leda har jag ingen aning om, men det kommer förmodligen bli bra vilket som. Varför är jag expert på att lova flera samtidigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0