När krafterna sviker

Inlägg 21 från min dåvarande blogg,
www.ida-stark.tumblr.com


Jag är inte pigg i varken kropp eller själ just nu. Läxorna tar kål på mig och stressen får sömen att hålla sig borta under nätterna. Förra veckan tillfrisknades jag ifrån en två månaders lång förkyldning och jag börjar nu, en vecka senare att känna av den igen. Detta är långt ifrån okej.

Träningen för mig vart ytterst kortvarig idag. Jag satte mig redan efter att endast 15 minuter hade gått, och min tränare kunde på långa håll se att jag inte mådde bra. Och hur mycket jag än ville vara med så fick jag då lov att packa ihop mina saker och ta bussen hem.

Eftersom kvällen inte ser ut att bjuda på något annat hade jag tänkt ta tag i lite plugg för att sedan kunna ta mig detdär efterlängtade badet. Jag har även funderingar på att inte alls fara till skolan imorgon, utan bara vara hemma och göra bort resterande uppgifter så att jag sedan kan pusta ut igen. Jag är verkligen sämst på att hantera stress-situatuoner som dessa. Tänk om man ändå hade en fin man som kunde ta hand om en? How lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0