Den gågna helgen

Inlägg 9 från min dåvarande blogg,
www.ida-stark.tumblr.com

Det har inte blivit många rader här dem senaste dagarna, men tiden rinner iväg.
Det var många spekulationer kring halloween-helgen, vilken helg det skulle firas och vad man skulle klä ut sig till. Enligt källor var det inte halloween förens nästa helg men eftersom de flesta verkade festa till det denhär helgen var det inte så att jag bangade heller.

Under fredagen tickade klockan iväg och väl på stan hittade jag mig två snygga toppar och en body som jag tänkte ha till min utklädnad. När jag kom hem packade jag mina saker och hann även slänga i mig lite middag innan jag sen traskade mot Snövägen där kvällen skulle styras upp. Det blev en minst sagt vild kväll, och bortsett från att jag tog sönder pappas kamera vart kvällen riktigt lyckad. Senare mot natten tog vi en taxi in till stan där vi sedan spenderade kvällens sista timmar hos Kristoffer med ett gäng andra killar.

Lördagen var dagen då jag skulle ta halloween på allvar, dagen då hag skulle klä ut mig. Men eftersom jag istället för att vistas kring fulla och jobbiga ungdomar var på myshumör, bestämde jag mig för att göra något bättre av kvällen. Jag umgicks istället med en väldigt nära vän till mig, där vi till en början tog det lugnt. Vi åt god middag, och begav oss sedan ut på andra äventyr.

Eftersom halloween firas i Sverige först nästa helg tänker jag ge halloween en andra chans, men vad jag klär ut mig till är fortfarande ett mysterium. Förra helgen var jag utan tveckan en porrstjärna, utan att jag ens behövde klä ut mig.
Ida levererar, woop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0