Höstlov

Inlägg 8 från min dåvarande blogg,
www.ida-stark.tumblr.com

För första gånger på två veckor kan jag äntligen pusta ut. Alla läxor och prov
är nu gjorda och det är först nu som jag kan börja fokusera på annat. Saker
som jag vill göra. Träna, stunta och sjunga. Det har varit en kaotisk period,
och jag har vissa stunder undrat om det ens varit värt det. Men det känns bra nu. Trots att inte spikade företagsekonomi-provet spikade jag allt annat.
För jag är så jävla bra.

Nu är det fredag och även höstlov. Det är nu vi glömmer alla bekymmer och tar livet med en klackspark. Trots att mitt höstlov inte innehåller några planer som helst kommer detta att bli ett bra höstlov. Bortsett från allt kommer jag att få göra det jag gillar mest. Träna cheerleading och ta mina sånglektioner, as usual. Sedan har jag även planer på att åka bortåt, men det är än så länge
bara planer och ingenting annat.

Nu ska jag börja ta mitt pick och pack och förflytta mig mot
andra delen av lilla Luleå. Ha en bra kväll, för det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0