En bild säger mer än tusen ord

Inlägg 29 från min dåvarande blogg,
www.ida.stark.tumblr.com

För en tid tillbaka framkallade jag närmare 100 bilder som jag sedan fick hemskickade i brevlådan. Av någon anledning valde jag att till mesta delen framkalla bilder på mig och Philip, för att sedan göra ett eget album som jag sedan skulle ge honom i födelsedagspresent. Men eftersom livet inte alltid går som enligt planerna ligger dem kvar här, fyra månader senare i samma kuvert som dem anlände i.

Eftersom fota är något som ligger mig varmt om hjärtat hade jag nu tänkt att göra ett nytt försök, fast denhär gången med bilder som jag själv fotat, foton på mig och mina närmsta, och som jag för minnernas skull garanterat aldrig kommer att ångra. Denna gång kommer fotona att komma i ett bokformat, innehållande 29 sidor. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0