Finally

Inlägg 30 från min dåvarande blogg,
www.ida.stark.tumblr.com

De tre veckors långa jullovet är nu här och det inviger jag med pepparkakor och en kopp kaffe, medan jag sitter och sjunger jullåtar i min ensamhet. Nu är det endast några få dagar kvar tills man fått julen överstökad och de roliga kan börja. Det ser vi fram emot!

Här hemma ska det julstädas och handlas. Jag hade även tänkt ge mig in i bakningen, om tålamodet så räcker till. Förövrigt har hårddisken samt mobilen åkt på en rensning. Jag gick igenom bild efter bild för att sedan radera dem en efter en, men bestämde mig redan efter dem tre första att bara radera allting i ett enda svep, och då var det gjort! Lättnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0