Jag bläddrar tillbaka

det har varit två händelserika månader för mig. det har under de åtta senaste veckorna öppnats nya dörrar för mig. jag har insett vilka som är mina riktiga vänner. jag har funnit saker jag borde göra oftare. saker som jag borde låta bli att göra. kommit sången ett steg närmare. varit deprimerad. fattat tycke för en pojke. lärt mig att laga mat. känt ånger. upplevt fjärilar-i-magen-känslan. känt mig vilsen. fått uppleva kroglivet. för första gången sett harry potter. blivit sårad. fyllt arton.

dessa åtta veckor har utan tvekan varit bland de mest händelserika i mitt liv, där alla möjliga känslor varit involverade. det har funnits mycket fint, men som i slutändan inte visat sig vara som man trodde. det jag funnit ha varit jobbigt med denna månad har trots allt påverkat mig på ett positivt sätt. jag har lärt mig mycket om både mig själv och synen på livet om inte annat. samt hur jag ska handskas i olika situationer. man skulle kunna säga att jag har funnit mig själv igen. kort och gott.

med detta börjar jag om bloggandet, med ett nytt år samt som en artonåring. och hoppas även på en ny, glassig design inom en väldigt snar framtid. gårdagen är historia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0