Thank god it's friday

Inlägg 27 från min dåvarande blogg,
www.ida.stark.tumblr.com

Det är fredag. Vi är en skoldag bort ifrån jullovet, och de sista inlämningarna har skickats in för dethär året. Allt är perfekt! Annars rullar allt på som i vanlig ordning. Jag tog en titt på mitt schema som jag kommer att ha efter jul och det var rena drömmen i jämförelse med denna termin. Jag har slitit som ett djur, men det har de varit värt.

Denna helg kommer att invigas med god mat samt efterrätt eftersom min käre far fyller år idag. Förövrigt kommer jag att ta helgen som den kommer, precis som i vanlig ordning. Om den klår den förra helgen återstår att se, man kan väl inte göra annat än att hoppas? :-)

Grattis pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0