Barefoot on a summernight

efter ett två timmar långt samtal hade jag nu tänkt bege mig ut på en kvällspromenad för att rensa tankarna med hjälp av min chris i lurarna, i hopp om att få några timmars sömn innan jag påbörjar mitt sommarjobb.

veckan har bjudit på kanon väder. helgen bjöd på alkohol, volleyboll samt fotbollslir i kvällssolen på Porsö IP med ett härligt gäng. gårdagen bjöd på god mat och bra häng i piteå. några fyllesamtal och på tok för många fyllesms ramlade in mot kvällskvisten, trevlig som otrevliga. och härmed tänker jag nu skita i alla idioter för att låta pengarna rulla in, för att sedan låta mina nära och kära förgylla denna sommar. för denna sommer ska bli den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0