His infernal majesty

Det finns inga ord för hur mycket jag skulle vilja se HIM spela igen. Ville Valo. Det var för 4 år sen, på självaste alla hjärtans dag som jag befann mig på Nalen i Stockholm med min dåvarande pojkvän Sebastian. Jag hade lyssnat på bandet ett bra tag och bandet låg mig redan då varmt om hjärtat. Det finns inga ord för hur bra det kändes, stunden då Ville Valo klev ut på scenen, då han hälsade till publiken med sin varma röst och då dem till slut började spela. Jag kommer fortfarande ihåg dendär speciella låten, stunden då jag verkligen förstod att det var dem som spelade. The funeral of hearts var låten, som även var bland dem sista låtarna som dem spelade den kvällen. Det var minst sagt magiskt, och ett ögonblick som jag sent kommer att glömma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0